11/5/2017, "Δημότης Χανίων" - Έξυπνη δωρεάν εφαρμογή του Δήμου Χανίων για κινητά τηλέφωνα & φορητές συσκευές
Για να κατεβάσετε στο κινητό ή στη φορητή συσκευή σας την εφαρμογή “Δημότης Χανίων” εύκολα, άμεσα, 24 ώρες το 24ωρο επιλέξτε:
Για
AppStore (iOS):
https://itunes.apple.com/us/app/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%89%CE%BD/id1217863819?l=el&ls=1&mt=8
Για
Google Play (Android):
https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.noveltech.mitos.chania.municipality
ή σκανάρετε με την κάμερα του κινητού σας τις παρακάτω εικόνες:
Κατά την παρουσίαση της νέας έξυπνης
εφαρμογής του Δήμου για κινητά και
φορητές
συσκευές την Πέμπτη 11/5/2017, ο Δήμαρχος Χανίων, Τάσος
Βάμβουκας, τοποθετήθηκε ως εξής:
“Έχουμε τη χαρά να σας παρουσιάσουμε μία έξυπνη δωρεάν εφαρμογή, που συμβάλλει και αυτή στην καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Πρόκειται για το σύστημα “Δημότης Χανίων”, με το οποίο προσφέρουμε νέες αναβαθμισμένες on line υπηρεσίες στις Χανιώτισσες και τους Χανιώτες αλλά και άμεση χρηστική πληροφορία στους επισκέπτες της πόλης μας”.
“Ο Δήμος Χανίων και ο Δήμος Ηρακλείου είναι οι δύο πρώτοι στην Κρήτη και από τους πρώτους στην Ελλάδα, που λειτουργούν στην πράξη μία τέτοια εφαρμογή, όπου με ένα απλό κλικ μπορείτε πλέον να κατεβάσετε στο κινητό σας την εφαρμογή και με πολύ απλό τρόπο να έχετε πρόσβαση σε πληροφορίες όπως: θέσεις στάθμευσης, πολιτιστικές εκδηλώσεις, πάρκα και πλατείες του Δήμου μας και γενική ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει στην πόλη και το Δήμο μας”, πρόσθεσε ο κ. Βάμβουκας, τονίζοντας παράλληλα ότι βασικότερη παράμετρος της εφαρμογής είναι η δήλωση προβλημάτων καθημερινότητας, που αντιμετωπίζουν οι συνδημότες μας. “Κάθε πολίτης θα μπορεί πολύ εύκολα από το κινητό του να στέλνει οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζει στη γειτονιά του (καθαριότητα, φωτισμός, κ.λ.π.), φωτογραφία του προβλήματος και το ακριβές σημείο, που βρίσκεται το πρόβλημα. Με αυτό τον τρόπο διευκολύνει και τη δική του ζωή και τη δική μας δουλειά”, επεσήμανε ο Δήμαρχος Χανίων.
“Η εφαρμογή αυτή είναι μέρος ενός ευρύτερου πλαισίου δράσεων. Κεντρικός μας στόχος η καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών μας. Είναι μία προσπάθεια, που ξεκίνησε αρχικά με την αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Δήμου Χανίων, ενώ αντίστοιχη προσπάθεια έχει γίνει στην Πολεοδομία, με την ψηφιοποίηση μέρους του αρχείου της, τη σταδιακή εφαρμογή της ηλεκτρονικής υπογραφής, ενώ πολλές δράσεις και έργα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης περιλαμβάνονται επίσης και στα 4 προγράμματα Interreg, που καταφέραμε να διασφαλίσουμε για το Δήμο μας. Είμαστε ο μόνος Δήμος στη χώρα, που κατάφερε να εξασφαλίσει τέσσερα τέτοια προγράμματα”, κατέληξε στην τοποθέτηση του ο κ. Βάμβουκας.
Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου, Δημήτρης Φραγκάκης, τόνισε ότι για άλλη μία φορά ο Δήμος Χανίων καινοτομεί, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για να βελτιώσει τις υπηρεσίες, που παρέχει στους δημότες. “Με το application, που παρουσιάζουμε σήμερα, ο πολίτης αποκτά τη δυνατότητα μέσα από το κινητό του τηλέφωνο να εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από τις υπηρεσίες του Δήμου. Βελτιώνουμε την καθημερινότητα στην πράξη”ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης.