e-Υπηρεσίες

Ο Δήμος Σούδας με τη δημιουργία νέας Δημοτικής πύλης (portal), θέλει να προσφέρει ποιοτικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες για την πληροφόρηση, εξυπηρέτηση, και συναλλαγή των κατοίκων, των επισκεπτών και των δημοτών της πόλης μας με τις υπηρεσίες του Δήμου.

 

Στόχος το έργου αυτού είναι η υπεύθυνη, γρήγορη, και διαφανής ενημέρωση του κοινού και η ικανοποιητική προσφορά δημοτικών υπηρεσιών, που θα είναι φιλική ως προς τον χρήστη και απαλλαγμένη από χρονοβόρες διαδικασίες και περιττή γραφειοκρατία.

 

Μπορείτε να υποβάλλετε το αίτημα σας στο Δήμο Σούδας με δύο διαφορετικούς τρόπους :

 

Άμεση Αποστολή Αιτήματος

Η άμεση αποστολή αιτήματος/παραπόνου/προβλήματος μπορεί να πραγματοποιηθεί κάνοντας κλικ εδώ. Μετά την παραλαβή του σχετικού αιτήματος σας είναι πιθανό οι υπηρεσίες να επικοινωνήσουν μαζί για την παροχή διευκρίνησεων εφόσον κάτι τέτοιο κριθεί απαραίτητο.

 


Εγγραφή και Πιστοποίηση Εγγεγραμμένου Χρήστη

 

Η διαδικασία της εγγραφής και πιστοποίησης διακρίνεται σε δύο διαφορετικά επίπεδα:

 

Επίπεδο Α: Πιστοποίηση ταυτότητας απλού χρήστη

Η πιστοποίηση ταυτότητας Επιπέδου Α, γίνεται από τον ίδιο τον πολίτη με την απλή καταχώρηση προσωπικών στοιχείων στο σύστημα.

Η είσοδός τους στο σύστημα είναι ελεγχομένη και γίνεται με την χρήση «ονόματος χρήστη» (username) και «συνθηματικού» (password) που οι ίδιοι ορίζουν.

Μετά την επιτυχή εισαγωγή στο σύστημα, κάθε χρήστης Επιπέδου Α έχει δικαίωμα υποβολής αιτήματος.

Ο πολίτης υποχρεούται να παραλάβει προσωπικά τα αποτελέσματα των αιτημάτων του (πιστοποιητικά, δικαιολογητικά κ.α ) και με επίδειξη της Αστυνομικής Ταυτότητας ή του Διαβατηρίου του από την αντίστοιχη Υπηρεσία του Δήμου.

Επίπεδο Β: Πιστοποίηση ταυτότητας εξουσιοδοτημένου χρήστη

Η πιστοποίηση ταυτότητας Επιπέδου Β, γίνεται με την προσωπική παρουσία του Πολίτη στην Αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου και με την επίδειξη της Αστυνομικής Ταυτότητας ή του Διαβατηρίου του.

Η είσοδός του στο σύστημα είναι ελεγχομένη και γίνεται με την χρήση «ονόματος χρήστη» (username) και «συνθηματικού» (password).

Κάθε πιστοποιημένος χρήστης έχει δικαίωμα να υποβάλλει αιτήματα, αλλά και να λαμβάνει δικαιολογητικά ή πιστοποιητικά ταχυδρομικώς. Επίσης έχει δικαίωμα πρόσβασης σε προσωπικά δεδομένα όπως π.χ. οικονομικές οφειλές, κλήσεις, εκκρεμότητες κτλ.

Τα πιστοποιητικά ή τα δικαιολογητικά που αναζητούνται από τον πιστοποιημένο χρήστη, αποστέλλονται ταχυδρομικώς από την αρμόδια αντίστοιχη υπηρεσία του Δήμου (με επιβάρυνση του παραλήπτη) στην ορισμένη από τον χρήστη Διεύθυνση.

Κάθε χρήστης Επιπέδου Α μπορεί να γίνει Επιπέδου Β εφόσον το επιθυμεί, ακολουθώντας την σύντομη διαδικασία πιστοποίησης που γίνεται από την ορισμένη Αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου με απλή επίδειξη της Αστυνομικής Ταυτότητας ή του Διαβατήριο.

Εγγραφείτε λοιπόν με μια απλή επίσκεψη σας στο Δήμο, (Γραφείο Μηχανοργάνωσης, 1ος όροφος, Τηλ.28213341209 souda@souda.gr),  ως πιστοποιημένος χρήστης Επιπέδου Β και επωφεληθείτε από τα προνόμια που παρέχει η νέα υπηρεσία.

 

 

Ενδεικτικές Υπηρεσίες για Πολίτες:

 

          o Δημοτολόγιο


          o Ληξιαρχείο


          o Μητρώο Αρρένων


          o Πολιτικοί Γάμοι


          o Οικονομική Υπηρεσία


          o Τεχνική Υπηρεσία


          o Γραφείο Αλλοδαπών


          o Πολεοδομία


          o Καθαριότητα