JavaScript Menu by Deluxe-Menu.com
 
06 Μαΐου 2014  
Ο Δήμος μας->Οργανόγραμμα Υπηρεσιών Δήμου->Διοίκηση Δήμου->Γραφείο Δημάρχου


ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
 
  • Δακτυλογράφηση, αναπαραγωγή, διεκπεραίωση και αρχειοθέτηση προσωπικής αλληλογραφίας και αποφάσεων του Δημάρχου.
  • Ρύθμιση συναντήσεων και επικοινωνιών του Δημάρχου και τήρηση ημερολογίου των προσωπικών επαφών του, εντός και εκτός του Δήμου.
  • Τήρηση ειδικού πρωτοκόλλου Δημάρχου.
  • Τήρηση προσωπικού αρχείου εγγράφων του Δημάρχου.
  • Τήρηση πρακτικών συναντήσεων ή συμβουλίων στα οποία μετέχει ο Δήμαρχος.
  • Συγκέντρωση στοιχείων ή εγγράφων που πρέπει να υπογραφούν από τα όργανα και μέριμνα για την υπογραφή και τη διεκπεραίωσή τους.
  • Τήρηση αρχείου αποφάσεων Δημάρχου.
  • Διεξαγωγή κάθε υπηρεσίας που ανατίθεται από τον Δήμαρχο και η οποία δεν ανήκει στην αρμοδιότητα των υπολοίπων υπηρεσιών .