8/10/2015, Ολοκλήρωση διαδικασιών παροχής υπηρεσιών ενημέρωσης προς τους καταναλωτές: Από τη ΔΕΥΑΧ
Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων (Δ.Ε.Υ.Α.Χ.) σας ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες, για την παροχή υπηρεσιών ενημέρωσης των καταναλωτών της Δ.Ε.Υ.Α. Χανίων για τις οφειλές τους και τις διακοπές υδροδότησης των ακινήτων σε περίπτωση μη τακτοποίησης των οφειλών τους.
Παράλληλα καθορίστηκαν και οι διαδικασίες και οι προϋποθέσεις για το διακανονισμό ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη Δ.Ε.Υ.Α. Χανίων, οι οποίες είναι οι παρακάτω:
-
Όσοι καταναλωτές ανταποκριθούν στο κάλεσμα τακτοποίησης της ληξιπρόθεσμης οφειλής τους μέχρι την Παρασκευή 23-10-2015, θα έχουν τη δυνατότητα του διακανονισμού σε μηνιαίες δόσεις με ταυτόχρονη πληρωμή της 1ης δόσης.
-
Όσοι δεν ανταποκριθούν στο κάλεσμα τακτοποίησης της ληξιπρόθεσμης οφειλής τους μέχρι την Παρασκευή 23-10-2015, για να αποφύγουν τη διακοπή υδροδότησης θα πρέπει να εξοφλήσουν το 25% της οφειλής και το υπόλοιπο 75% θα διακανονισθεί σε μηνιαίες δόσεις.
-
Ο αριθμός των δόσεων του διακανονισμού θα εξαρτάται από το ύψος της ληξιπρόθεσμης οφειλής και το ποσό ανά μηνιαία δόση θα είναι κατ’ ελάχιστο 40 €.
-
Εάν υπάρξει καθυστέρηση πληρωμής για πάνω από 2 μηνιαίες δόσεις θα γίνεται διακοπή της υδροδότησης του ακινήτου, χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση.
-
Προϋπόθεση για την ισχύ του διακανονισμού είναι η εξόφληση των νέων οφειλών-λογαριασμών εμπρόθεσμα.
Παρακαλούμε πολύ τους καταναλωτές-οφειλέτες της Δ.Ε.Υ.Α. Χανίων, όπως ανταποκριθούν το δυνατόν συντομότερα στο σχετικό κάλεσμα ρύθμισης των οφειλών τους μέχρι την Παρασκευή 23-10-2015, προς αποφυγή μετέπειτα δυσάρεστων καταστάσεων.
Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, υπάρχει πλέον η δυνατότητα στο ταμείο της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. στις Μουρνιές, να εξοφλούνται με την χρήση χρεωστικών και πιστωτικών καρτών, τόσο οι λογαριασμοί ύδρευσης-αποχέτευσης όσο και οι δόσεις των διακανονισμών προηγούμενων οφειλών.